specjalista BHP Kluczbork, pracownik biurowy Kluczbork
- Nadzór nad przestrzeganiem zasad i przepisów z zakresu BHP, zgodnie z wymaganiami Organizacji
- Nadzór
nad dokumentacją z zakresu BHP, udział w opracowywaniu regulaminów,
instrukcji oraz sporządzanie sprawozdań, analiz zgodnie z obowiązującym
prawem oraz na potrzeby Organizacji, - Prowadzenie audytów wewnętrznych BHP i koordynacja działań naprawczych wdrażanych w wyniku przeprowadzonych kontroli BHP
- Prowadzenie szkoleń w zakresie BHP
- Opracowywanie
i nadzorowanie programów oraz działań kształtujących właściwą postawę
pracowników i propagujących kulturę bezpieczeństwa - Udział w opracowywaniu planów rozwoju firmy w zakresie BHP
- Współpraca z jednostkami zewnętrznymi i administracją państwową w obszarze bhp
- Wykonywanie pozostałych zadań określonych w rozporządzeniu w sprawie służby BHP
Wymagania
Wykształcenie wyższe kierunkowe lub ukończone studia podyplomowe z zakresu BHP;
Min. 3-letni staż w pracy w służbie BHP,
Praktyczna znajomości przepisów BHP;
Mile widziana znajomość systemu zarządzania BHP;
Dobra znajomość pakietu MS Office;
Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem;
Innowacyjność w promowaniu kultury bezpieczeństwa pracy;
Samodzielność i dynamizm w działaniu;
Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy
Pracę w renomowanej i dynamicznej firmie, będącej liderem swojej branży,
Miłą i przyjazną atmosferę pracy oraz kulturę organizacyjną opartą na wartościach i standardach etycznych;
Możliwość aktywnego udziału w rozwoju kultury BHP w organizacji;
Dodatkowe Benefity: opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie grupowe na życie - na preferencyjnych warunkach;
Możliwość nauki języka angielskiego na preferencyjnych warunkach;
Owocowe piątki oraz pyszną i aromatyczną kawę z ekspresu, którą wypijesz gronie miłych i uśmiechniętych ludzi.
Udział w projektach i konkursach prozdrowotnych, promujących zdrowy styl życia.
Klauzule informacyjne
Aplikuj